niedziela, 8 grudnia 2013

Pracownica na pełnym etacie – wyzwanie bardzo wielu mam.

Połączenie ról mamy małego dziecka i pracy na pełnym etacie to niełatwa sprawa – nie zawsze istnieje możliwość, aby pozostawić dzieciaka u dziadków czy wójka i trzeba poszukać miejsca, w którym można zostawić malca pod dobrą opieką w czasie, gdy jesteśmy w pracy – bywa to jednak niestety bardzo trudne. Osobiście jestem matką dwuletniej córeczki, w tym samym czasie jestem zatrudniona na pełny etat – bardzo dużo godzin poszukwiałam najlepszej placówki dla mojej pociechy, ale nareszcie znalazłam – klub malucha okazał się świetnym pomysłem. Takie kluby to doskonałe rozwiązanie dla osób pracujących – nasze dziecko jest bezpieczne, gdy mama i tata są poza domem, a w tym samym czasie świetnie się bawi, poznaje inne dzieci, ale także uczy nowych umiejętności. Jeśli rozważasz zapisanie swojego dziecka do takiego klubu, kliknij także tu: przedszkole-jezyki.pl Materiały graficzne blog.onet.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz